fbpx

Latest Posts

Waarom duplicate content slecht is (en hoe je dit oplost)

Waarom duplicate content slecht is (en hoe je dit oplost) Veel websites hebben last van dubbele content, ook wel duplicate content. Het hebben van dubbele content heeft, in de ogen van Google, een negatief effect op de algemene kwaliteit van een website. Hierdoor kan jouw positie per pagina binnen Google worden verlaagd. Het is daarom […]

Lees meer

Wat is Google Analytics 4 en wat moet ik hier als ondernemer mee?

Wat is Google Analytics 4 en wat moet ik hier als ondernemer mee? Google Analytics 4 is de opvolger van de traditionele Universal Analytics en vervangt per juli 2023 het oude programma. Wanneer je inzicht wilt blijven houden in het gebruikersgedrag van bezoekers is het nodig de nieuwe versie te installeren. Vanaf juli 2023 is […]

Lees meer

De nieuwe E in E-E-A-T

De nieuwe E in E-E-A-T Google heeft afgelopen december (2022) de nieuwe Search Rater Guidelines uitgebracht. Daarbij is een update uitgebracht aan de al bestaande E-A-T (Expertise, Authority en Trustworthiness) richtlijnen. We vertellen je graag wat dit inhoudt en waarom dit een belangrijke wijziging is. Wat zijn de Search Rater Guidelines? Om bij het begin […]

Lees meer

Optimaliseer je website aan de hand van gebruikersdata

Optimaliseer je website aan de hand van gebruikersdata Het inzichtelijk hebben van de juiste gebruikersdata is, hoe dan ook, altijd van belang. Data maakt feiten zichtbaar en gebruikersdata specifiek geeft je waardevolle inzichten rondom de gebruikers op jouw website. Eén van de aspecten waar je als bedrijf op in kan spelen is de gebruikerservaring op […]

Lees meer

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

Wat is het verschil tussen SEO en SEA? SEO en SEA zijn twee termen die je waarschijnlijk wel eens voorbij hebt horen komen. Maar wat is precies het verschil tussen SEO en SEA? Wat is SEO? SEO (Search Engine Optimalization) zorgt voor de optimalisatie van jouw website binnen de organische zoekresultaten. Organische zoekresultaten binnen Google […]

Lees meer

Hoe maak ik mijn website beter vindbaar in Google?

Hoe maak ik mijn website beter vindbaar in Google? Voor de meeste bedrijven is het van groot belang om de website zo goed als mogelijk vindbaar te maken in Google. Tegenwoordig zijn we veel online te vinden en jouw potentiële klanten dus ook. Maar hoe zorg je ervoor dat je website beter vindbaar is? En […]

Lees meer

Zo schrijf je vloeiende teksten voor jouw doelgroep (en Google!)

Zo schrijf je vloeiende teksten voor jouw doelgroep (en Google!) Wanneer je een specifieke doelgroep aan wilt spreken is het goed te weten waar je op moet letten bij het schrijven van goede content. Dit begint bij het bepalen van de juiste doelgroep en de daarbij behorende tone-of-voice, maar daar stopt het niet. Wij helpen […]

Lees meer

Waarom reviews onmisbaar zijn voor je website

Waarom reviews onmisbaar zijn voor je website Klanten die vertellen hoe hun ervaring bij jouw website of webshop was. Tegenwoordig zie je op veel websites dat de reviews een prominente plek. krijgen. Maar waarom is dat zo? Reviews (ook wel recensies) zijn op verschillende vlakken een onmisbaar onderdeel voor jouw website. Wij leggen je uit […]

Lees meer