Selecteer een pagina

OVER MIJ

Over mij . Studie . Ervaring . Doelen

OVER MIJ

Ik ben een marketeer met een passie voor klantgedrag. Ik ga het liefst op zoek naar de echte drijfveren van (potentiële) klanten. Hoe krijg je grip op een steeds sneller veranderende wereld? Door het hier en nu goed te begrijpen, de omgeving te verkennen en op tijd bij te sturen. 

Mag ik u daarbij helpen?

STUDIE          ERVARING          DOELEN

STUDIE

Opleiding (Bachelor of Commerce)
Ik heb Commerciële Economie gestudeerd aan het Windesheim in Zwolle. Daar heb ik mijn passie voor Customer Insight en Foresight ontdekt. 

Wat ik onderweg gedaan heb:
– Best beoordeelde kwaliteitsonderzoek voor De Woonplaats, interviews
– Tweede plaats paper in marketingactualiteiten, neuromarketing
– Cijfer acht voor klanttevredenheidsonderzoek tijdens stage Daisycon
– Gespecialiseerd in klantwaarden (customer insight), cijfer tien
– Gespecialiseerd in marktverkenning (foresight), cijfer tien

ERVARING          DOELEN

ERVARING

Talen
Ik ben tweetalig opgevoed (Nederlands en Duits) en ben tevens vaardig met de Engelse taal.

Werk
Ik heb bijna drie jaar bij Switchtron BV als allround marketeer in de B2B led-verlichting gewerkt.

Freelance
Sinds de start van 2016 ben ik actief als freelancer onder AnotherSight.

Software
Microsoft Office (uitstekend, met name Excel)
Adobe CS6 (goed)
SPSS (basisvaardigheden)
Exact (goed)

DOELEN

Insight specialist
In de kwalitatieve wereld is geen dag hetzelfde. De verwondering staat centraal en mensen blijven je verrassen. Ik probeer me te ontwikkelen tot specialist op het gebied van gedrag en kernwaarden.

Foresight
Waar de meeste data vooral iets zegt over wat er gisteren en vandaag is gebeurd, kunnen echte diepe kernwaardes een vertrekpunt vormen naar morgen. Wanneer ik het hier en nu goed onder de knie heb, wil ik me daarin proberen verder te ontwikkelen.

Master
Het is er nog niet van gekomen, maar een masteropleiding doen staat hoog op het lijstje.