Suresy biedt gezondheidstesten aan voor thuis.
Voor de SEO-strategie van Suresy is een nieuwe structuur voor de website uitgedacht op basis van relevante zoekwoorden in de medische branche en met het oog op de toekomst. Vervolgens is deze nieuwe structuur geïmplementeerd op de website. Ook is een contentstrategie uitgedacht en gerealiseerd met de focus op het bedienen van de klanten van Suresy in elke fase van de Customer Journey. Vervolgens is geschreven content geredigeerd, interne linkstructuur uitgedacht, een E-E-A-T-strategie opgesteld en hebben we Suresy begeleid bij de livegang van het platform.
Er is een Google Ads-structuur opgezet aan de hand van relevante zoekwoorden, wat in het verlengde ligt van de SEO-strategie. Binnen deze structuur konden we alle fasen in het aankoopproces van de klant afvangen. Vervolgens hebben we de campagnes gemonitord en waar nodig geoptimaliseerd om zo de campagne sterker te maken. Ook is het merchant center opgezet en ingesteld en hebben we Suresy geadviseerd en begeleid bij het behalen van de juiste medische certificaten. Met deze medische certificaten werd het mogelijk te adverteren op medische zoektermen.
Om de gebruikerservaring te verbeteren is gewerkt aan het uitdenken van een routing, is gebruikersgedrag geanalyseerd en is de website ingericht met focus op de mobiele versie.
Om inzicht te krijgen in het klantgedrag is een onderzoeksopzet uitgedacht. Binnen deze opzet zijn klanten gevraagd feedback te geven via een survey of interview. Vervolgens zijn de resultaten hiervan geanalyseerd om vervolgens de website te kunnen optimaliseren.