fbpx
Rating - Suresy - AnotherSight

Suresy

Suresy biedt gezondheidstesten aan voor thuis.

Suresy is aanbieder van thuistesten om snel, gemakkelijk en betrouwbaar diverse gezondheidstests af te nemen. Voor online zichtbaarheid kwam Suresy bij AnotherSight uit. Door middel van het opzetten en realiseren van een SEO-strategie, het verbeteren van de User Experience en het inzetten van Google Ads is dit doel, in samenwerking met partner Active Collective, gerealiseerd.

Dit wil ik ook!

SEO

Voor de SEO-strategie van Suresy is een nieuwe structuur voor de website uitgedacht op basis van relevante zoekwoorden in de medische branche en met het oog op de toekomst. Vervolgens is deze nieuwe structuur geïmplementeerd op de website. Ook is een contentstrategie uitgedacht en gerealiseerd met de focus op het bedienen van de klanten van Suresy in elke fase van de Customer Journey. Vervolgens is geschreven content geredigeerd, interne linkstructuur uitgedacht, een E-E-A-T-strategie opgesteld en hebben we Suresy begeleid bij de livegang van het platform.

  • Nieuwe structuur voor de website uitdenken op basis van relevante zoekwoorden en met het oog op de toekomst;
  • De nieuwe structuur implementeren in de website;
  • Een contentstrategie uitdenken en realiseren met focus op het bedienen van de klanten van Suresy in elke fase van het aankoopproces;
  • Het redigeren van geschreven content;
  • Een nieuwe interne linkstructuur uitdenken met focus op de schaalbaarheid en toekomstige (nationale en internationale) groei van het platform;
  • Begeleiding bij de livegang van het platform;
  • Opstellen van een E-A-T-strategie die moet dienen als leidraad voor de ontwikkeling van het platform in de toekomst.

Dit wil ik ook!

User Experience

Om de gebruikerservaring te verbeteren is gewerkt aan het uitdenken van een routing, is gebruikersgedrag geanalyseerd en is de website ingericht met focus op de mobiele versie.

  • Extra focus op mobiele versie van de website;
  • Een routing bedenken vanuit de campagnes: waar op de website komen gebruikers uit via de campagne en welke route willen we dat zij vervolgens afleggen?;
  • Het analyseren van de website aan de hand van het gebruikersgedrag;
  • Het optimaliseren van de website aan de hand van de analyses.

Dit wil ik ook!

Customer insight

Om inzicht te krijgen in het klantgedrag is een onderzoeksopzet uitgedacht. Binnen deze opzet zijn klanten gevraagd feedback te geven via een survey of interview. Vervolgens zijn de resultaten hiervan geanalyseerd om vervolgens de website te kunnen optimaliseren.

  • Feedback van klanten ophalen door middel van surveys en interviews;
  • Het uitdenken, opzetten en realiseren van deze surveys en interviews;
  • Feedback van de klanten analyseren en gedrag begrijpen;
  • De website optimaliseren aan de hand van de analyses.

Dit wil ik ook!

Dit hebben we bereikt.

  • Groeimogelijkheid gerealiseerd dankzij de duurzame structuur;
  • Groei in organisch verkeer richting de website van Suresy
  • Een klikratio die even hoog/iets hoger lag dan gemiddeld in deze branche.